Trötta armar

Och endorfinet flödar! Kom precis innanför dörren och skall strax ta mig någonting att äta. Vaknade klockan 06.00 imorse och valde då att följa med pappa in mot stan (till gymmet) klockan 07.30. Värmde upp på crosstrainer för att sedan köra ganska hård styrketräning för överkroppen i ca 45min - jag hade förvånadsvärt mycket kraft med tanke på vad klockan visade. Därefter spenderade jag drygt 20min på löpbandet, ca 10,5km/h. Riktigt härligt! Avslutade med magövningar innan jag strechade hela kroppen. Dusch och bastu på det och dagen var gjord! Gick och köpte in lite av de planerade matvarorna, men råkade glida med både melon och jordgubbar också, haha! Men jag klagar inte, hellre gotta på det ikväll än godis ;). Har även införskaffat kvarg nu, så skall tillverka lite egen glass, mumma!

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0