Promenad genom sta'n

Jag får med skam säga att jag inte har tagit mig till gymmet idag. Däremot så tog jag mig upp och promenerade raskt i 30min innan frukost (sedan kom skoskaven smygandes) och sedan cyklat ungefär 11km. Plus några timmars promenerande på stan, så lite rörelse har jag fått i benen iaf. Har dessutom spenderat säkert två timmar med en kompis - bara pratandes om träning, haha. Så jag fick en liten teorilektion. Skulle ju ta mig till gymmet ikväll, men störtregnet överraskade mig just som jag skulle ut, så.. Ja.. Här blev jag sittandes.. Men imorgon SKALL jag dit, oavsett väder. Dit och köra musten ur kroppen min, minsann. Tanken var egentligen att jag imorgon skulle få träffa en instruktör som skulle lägga upp ett träningsschema åt mig, men det blev framskjutet ett par dagar.
Jaja, här är dagens enkla middag. Skivad fläskfile med wokgrönsaker i en sås baserad på oxbuljong, curry och röd currypasta. Till det serverade jag spenat, mest som utfyllnad.
Resultatet blev riktigt smarrigt!

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0