Laddar inför kommande vecka

Ber om ursäkt för klen uppdatering. Jag beskyller allting på midsommarhelgen. Har varit fast i stugan och ätit massor av smaskiga rätter, men ve och fasa: utan tillgång till min kamera! Så det blir tyvärr varken bild eller recept från helgens mat. Men jag skall se till att det dyker upp någonting till veckan, det lovar jag! Skicka gärna in recept om ni har något att rekommendera. Jag är nyfiken på att pröva på det mesta, så länge det håller sig någorlunda kalorisnålt ;). Om inte annat kanske jag gör små förändringar i recepten. Men, skicka gärna!
Jaja, jag får uppdatera er med min (för er) tråkiga träning;
20min på crosstrainern
55min medel/hög pulsspinning
+ 2x20min cykling för transport till och från gymmet.

Det var härligt, svettades rejält - benen fick kämpa rejält efter helgens stillasittande. Men nu blir det normala öppettider på gymmet igen, så nog skall jag se till att komma igång igen. Som rubriken säger; jag laddar inför veckan! Är riktigt spänd på att få komma igång. Skall se till att komma i säng nu snart också - så kanske jag även orkar mig på lite morgonträning?
Åhåhå, jag är glad. Tacka vettja endorfinerna! Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Malin

bah, bara jag som ser din blogg jättekonstigt? nu blev jag ledsen.

dock blir jag jätteglad av att veta att du läser min blogg :) tack! (eller vad man nu ska skriva)

2009-06-22 @ 20:02:33
URL: http://hallonte.blogg.se/

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0