Jämmer

Förskräckligt dåligt av mig att redan faila med uppdateringen. Men jag skyller på problem med designen, då jag en kväll satt och pillade alldeles för mycket på bloggen - sedan var den oläslig. Ack, när jag sedan fick det åtgärdat så blev ju vädret helt fantastiskt. Att sitta inne och blogga då är något jag (och kanske inte heller ni?) stod ut med. Nej, jag befann mig på stranden i stugan och grillade en massa god mat. Nu har dock ett tunnare molntäcke lagt sig över staden, och jag är hemma igen. Skall försöka att komma med någon uppdatering imorgon. Hur som helst så ber jag om ursäkt, har sett att några få personer faktiskt varit och kikat in här. Tack till er, jag kommer snart igång igen!
Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Molly

aha, det var därför jag inte kunde läsa din blogg. skönt att du har fått ordning på bloggen igen :)

ha en fortsatt bra vecka. kram

2009-07-07 @ 18:01:45
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0