75minuters intervaller på spinningen!

Nyduschad och fräsch! Spenderade tidigare 75 minuter, svettandes(!!!) och flåsandes i spinningsalen. Hade en genomsnittlig puls på 80%, men var uppe på 90% under intervallerna. Och herregud så härligt det var! Haha, tiden bara rann iväg och jag njöt till fullo under hela passet. Grymt härligt, avslutade med bålövningar i ca 15 minuter. Sedan cyklade jag hem i motvinden. Hoho, vilken energi jag känner i kroppen. Skall försöka varva ner lite nu så att jag kan somna någorlunda tidigt. Imorgon väntar nämligen ett morgonpass med hård styrketräning! Ser fram emot det redan nu. Är så härligt att pressa ur sig energin på morgonen - äta upp sig igen - och ha hela dagen framför sig. Dessutom har vädernissarna lovat strålande sol hela veckan. Äntligen!

Skall försöka sätta mig vid datorn vid tillfällen och uppdatera..
Ha nu en mysig kväll och njut av var dag som kommer!

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0