Sol-, mat- och livsglädje!

Skepp och hoj!
Glädjen håller i sig! Vet inte om det vädret, maten eller ren njutning av livet. Något är det i alla fall. Startade morgonen med att ro ut tillsammans med pappa och ta upp ett stort fiskenät som vi lade ut igår. Resulterade i 5 fina sikar! In i röken och på hårdbrödmackan tillsammans med kokt, skivat ägg. Gud så gott det var! Har annars bara legat nere vid vattnet och solat under dagen, har inte riktigt funnit energi till att göra så mycket annat. Men jag äro nöjd ändå. Mår toppen av att göra ingenting vissa dagar, bara njuta!
Middagen fick jag laga och äta i min ensamhet tyvärr. Men det gick snabbt och resultatet blev gott (Haha, underligt att jag alltid tycker det. Kanske är det egentligen äckligt, men jag övertygar mig själv om att smaken är bra - bara för att det är jag som har tillagat det?). Stekte en laxfilé snabbt, ca 4min på varje sida tillsammans med gröna bönor, skivade champinjoner och zucchini. Tillagat och färdigt på tallriken efter tio minuter, det är vad jag kallar lättsamt! Bara ett plus att det är nyttigt och välsmakande!
Nu måste här sovas, skall ju iväg upp och jobba i morgon. Förmodligen tar jag mig en tur till gymmet också! Åh, jag ser fram emot kommande dagar! Hoppas humöret och vädret hålls uppe och att allting rullar på som nu! {Bloggningen går framåt, kanske det kommer gå vägen ändå?}
GODNATT MED ER!

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0