En paus från livet

En månads uppehåll, från det mesta. Under tiden som det inte har hänt någonting alls i mitt liv - så har det hänt jättemycket. Under dagar då jag inte har gjort någonting, så har jag utvecklat ett dåligt beteende som har fått negativa effekter på mitt livssätt. Därför har jag inte riktigt haft möjlighet, eller motivation, till att uppdatera här. Förhoppningsvis väcks intresset upp snart igen. Så.. Ville bara göra en enkel uppdatering för att visa att jag ännu är vid liv! Hoppas att ni alla njuter av god mat och ledighet under sommaren!

Publicerar en bild på dagens frukost också.
En smarrig gröt gjord på 2dl kruskakli, 1dl havrgryn, 2dl vatten och färska jordgubbar på det!



Kommentarer
Postat av: molly

hej på dig!

hoppas att din kaka/paj blev bra igår:)

du får ha en fortsatt bra kväll! kram

2009-08-04 @ 21:01:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0