Buglursallad

God kväll, blir en sen uppdatering idag. Men bättre det än ingen, antar jag. Sitter här och läser igenom olika matbloggar. Blir så inspirerad varje gång, har lust att på nytt ställa mig i köket och laga till någonting. Dock är det sällan som mina försök till matlagning blir lika stiliga som andras.. Men goda är dem, det vill jag lova. Idag bjöd jag mamma och pappa på panerad torskfilé tillsammans med den här enkla bulgursalladen. Torsken var inte särskilt fotogenisk, så det blir bara en bild på salladen.

Kokt bulgur tillsammans med finhackad paprika, gurka, chili upplagd med tomat och gurka.

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0