Glad midsommar!

Har varit en lugn dag för min del. Både mamma och pappa jobbade, men jag höll till nere i stugan under förmiddagen. Fiskade, läste och eldade i kaminen. Haha, låter kanske sorgligt, men ack så gott jag hade det! Tog mig en tur hem för att fräscha upp mig med en dusch, sedan skall jag och pappa förmodligen ned till stugan igen och få i oss lite midsommarmat. Dock sitter jag just nu och tjuväter på efterätten - galiamelon! Haha, otroligt smaskigt skall jag säga er! Inte alls särskilt farlig att frossa i heller, 25 kcal/100g. Hihi, fast det hade inte spelat någon roll om det så var det trippla för mig, smaken övervinner alla kalorier!
Hoppas ni alla har haft, och får en fortsatt trevlig midsommarafton!

Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0