Frukosttips, någon?

Här händer inte mycket. Ledsen för tråkigt uppdatering. Dagens måltider har varit
mackor, frukt och uppvärmd mat idag = ingenting som var värt att fotografera och
lägga in här. Däremot så har jag börjat klura litet på hur jag skall lägga upp min
kost nu när skolan börjar om sisådär 2 veckor. Då är det lätt att det blir något hastigt
på morgonen och bara någon frukt till mellanmål. Inget fel med det, men skulle vara
kul att ha någonting att variera sig med. Vintern och våren som var levde jag så gott
som på fil och müsli till både frukost och kvällsmål. Lovely. Men något nytt vore
intressant! Så då är frågan, vad kan man hitta på för enkla och goda frukostalternativ?
- Kanske gröt är någonting att börja med?
- Smoothie finns ju, men det känns inte särskilt mättande..
- Sedan traditionella mackorna, men det blir lätt så enformigt..
- Något ägg skulle ju gå an, men då behövs något mer till..?
- Eller så lär jag återgå till den hederliga fil och müsli-varianten :'D
Sitter ni inne med något smarrigt förslag, skriv det vettja!
Fil tillsammans med en müsliblandning från risenta

Kommentarer
Postat av: hanna

Skivad banan och äpple i vaniljyoghurt är supergott. Och en macka till såklart. :)

2009-08-18 @ 20:34:15

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0