Tunn omelett med varma bär!

Hej!
Gud, jag är förvånad och ganska skamsen över att jag ser
att det fortfarande är flera personer som är inne och kikar
här varje dag. Min prioritering har under den senaste tiden
legat på att ta kontroll över mitt liv, komma in i rutiner och
fokusera mer på... att leva! Men, nog borde jag kunna
klämma in något inlägg här då och då för det. Så.. Ehm, ja..
Jag ursäktar!

Kan lägga in en bild på min halva frukost. Det är en tunn omelett/pannkaksvariant.
Jag brukar ta bara 1 ägg och 1msk kruskakli per pannkaka och steka. Går även att
göra i mikron på 2min om man tillsätter en liten nypa bakpulver och har en plan tallrik.
Istället för sylt tog jag 1dl med varma bär - kanongott!


Kommentarer

Jag tål all typ av kritik, så lämna gärna en liten kommentar i följande fält:

Namn:
Spara namn?

E-mail: (visas inte)

Adress till blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0